środa, 27 kwietnia 2011

Liftujemy scrapa Doroty

Witam wszystkich poświątecznie :) Mam nadzieję, że odpoczęliście i nabraliście sił.

Dzisiaj proponujemy Wam kolejną liftową zabawę.
A żeby nie było nudno będziemy dzisiaj liftować scrapa Doroty.
Zobaczcie jakie cudo stworzyła.
Dorota ujęła na scrapie to co najbardziej lubi a Wy co lubicie?

Popatrzcie również jak z tym zadaniem poradziły sobie dziewczyny...

AgnieszkaBe

Anniko

Bajjka

Karmeleiro

Noami

Tulipanka

Spodobał się Wam scrap Doroty?
Czujecie się zainspirowane?

A więc do dzieła :) Na Wasze prace czekamy do 10 maja do północy.




7 komentarzy:

  1. Dziewczyny, świetne prace! Mam pytanie, czy można zgłosić jedną pracę zarówno na wyzwanie w Diabelskim Młynie, jak i na inne wyzwanie na innym portalu, czy jest to nie zgodne z regulaminem? Oczywiście praca nie była nigdy wcześniej publikowana. Dziękuję za szybką odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Frutti można pod warunkiem, że pracę tę opublikujesz po rozpoczęciu wyzwań :)

    Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to świetna wiadomość. Mam już superowy pomysł. A więc zabieram się do roboty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frutti, dodałaś chyba niepoprawny link, bo po kliknięciu otwiera się obecna strona Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny jestem pod wrażeniem Waszych prac WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  6. @Karmeleiro, dziękuję za info. Gapa ze mnie :P Już powinno być dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne wyzwanie! Boska praca Doroty!

    OdpowiedzUsuń