sobota, 9 kwietnia 2011

Weekendowa gazetka nr 2

Witajcie!

Nie wiem jak u Was, ale u mnie wiosna! Właściwie to za mało powiedziane patrząc na termometr, lato! ;) Od kilku dni ok. 24C. Żonkile już przekwitły, tulipany też powoli zaczynają padać...
Ale do rzeczy.

Dziś chciałabym ogłosić zwyciężczynię naszego Prima Aprilisowego konkursu i pokazać Wam jakie rewelacyjne prace przygotowały dziewczyny.
Najpierw rozwiązanie krzyżówki, którą znajdziecie tutaj.

1. wycinanki/ wycinanek
2. Zosia
3. embossing
4. Scrapkipl
5. puncher
6. manekina
7. poniedziałek
8. Shropshire
9. tak
10. Katowice
11. dodatki
12. maj
13. taśma
14. pierwszy

Hasło: WIOSENNE KWIATY

Prosiłyśmy o zrobienie pracy zainspirowanej hasłem.
A takie cuda do nas doszły:

Czekoczyna
Galaxia
Pasja Kati
Zwyciężczynią bonu o wartości 20zł w sklepie scrapki.pl

jest

CZEKOCZYNA!!!

Gratulujemy!
Proszę skontaktuj się bezpośrednio ze sklepem w sprawie nagrody.

Szykujemy następne konkursy i nagrody, może następnym razem Wam się poszczęści ;)
Niedługo więcej informacji.

--------------------------------------------------------------

A teraz czas na weekendowy relax ;)Którego słowa nie możecie znaleźć???


MIŁEGO WEEKENDU!!!


6 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za wspaniałą zabawę :) Może następnym razem mi się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super, jak fajowo że mi się udało. Dzięki za świetną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę znaleźć "zdjęcia"...
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Galaxia - trzymam kciuki aby następnym razem się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję Czekoczyna :)) Przepiękne prace zrobiłyścue Dziewczyny! Aż miło patrzeć! Zapraszamy do kolejnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie brakuje mi zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń