środa, 8 sierpnia 2012

Wyzwanie kolorystyczne Noami

Hej witajcie! Pragnę Was zaprosić na kolejne kolorystyczne wyzwanie, czy macie na nie ochotę? TAK, to super :) Uwielbiam kolorowe guziczki, kilka z nich stworzyło mała inspirację kolorystyczną, która mam nadzieje że Wam się spodoba. Jest letnia i przypomina mi teraz jak na nią patrze cytrynowe lody, pistacjowe i wiśniowe a ten lekki fiolet moją ulubioną bluzkę :)




Zobaczcie teraz co stworzył nasz DT w kolorze fioletowym, amarantowym, żółtym i miętowym :)

Klaudia


Kasia ( worqshop)


Zuzanka


Tulipanka


Anniko


oraz ja Noami



Poczuliście inspirację??? Jeśli tak to do dzieła! Czekamy na Wasze prace do 21  sierpnia.

Pozdrawiam serdecznie

Noami

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, czy możnaby pominąć w jakiś sposób ten żółty w swojej pracy...??? oraz czy mogą się pojawić też inne kolorki??

    OdpowiedzUsuń
  3. mozesz minimalnie dodac sobie jakis odcien z tych kolorkow, wiem ze nie kazdy lubi żółty ale dodalam go by rozjasnil prace :) mozesz dac go minimalnie ale musi byc, moze jakis sznureczek znajdziesz lub perelki w plynie w tym kolorze, lub cekina koralika, kwiatki z środkiem żółtym? na pewno cos wymyslisz fajnego:) wierze w to:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne, jako że mi do Was daleko, na razie tylko popodziwiam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie czy prace mogą być dowolną twórczością czy tylko scrapboking ? Pozdrawim Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Można zrobić dowolną pracę - nie koniecznie papierową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piekne rzeczy!
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolorki :) udało mi się też zrobić coś w nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze ze podpasowaly kolorki :)
      teraz bedzie ciezko nam wybrac, bo tyle pieknych prac przybylo!

      Usuń