środa, 30 stycznia 2013

Diabelskie Wyzwanie z Anetą Mencfel



Witajcie :) 

Dziś przyszła pora na kolejne Diabelskie Wyzwanie, do którego zaprosiliśmy Anetę Mencfel właścicielkę Studio75. 
Zanim poznacie jej wytyczne wywiad, którego specjalnie dla Was udzieliła Aneta.




1. Powiedz nam coś o sobie. 

Witajcie :)
Dziękuję za zaproszenie, jest mi bardzo miło gościć w Diabelskim Młynie :)
Jak wiele z nas - scrapująco- kartkujących  Polek jestem mamą ;) dwójki dzieci w wieku 2 i 4 lata. 
Przez ostatnie kilka miesięcy czasu na tworzenie prac mam jednak nie wiele, a to za przyczyną Studio75.
Nie mniej jednak coś tam jeszcze tworzę i mam nadal kilka marzeń craftowych do zrealizowania.....

2. Jak zaczęła się Twoja przygoda ze scrapbookingiem? 

Scrapbooking pojawił się w moim życiu wraz z narodzinami dzieci ;)   Konkretnie mojej córeczki Oliwi. Prawie od samego początku myślałam jak by tu zmienić hobby w pracę zawodową i tak po trzech latach powstała marka studio75 z papierami do scrapbookingu i innymi przydasiami. Dotychczas wydaliśmy cztery kolekcje papierów do scrapbookingu, ze świeżutką, pachnącą kolekcją Vintage Memories 

3. Jaki jest Twój ulubiony styl, kolor, forma? 

Styl, myślę że cały czas nad nim pracuję. Jednak ostatnimi czasy ,dzięki kolekcjom moich drogich projektantek (Penini i Novinki) skłaniam się ku jasnym kolorom w stylu shabby chic. Najchętniej tworzę kartki, notesy i magnesy. Podobają mi się bardzo alterowane przedmioty i technika mix-mediowa, której mam nadzieję nauczyć się kiedyś. Chciałabym także kontynnuwoać tworzenie scrapów, których wykonałam w swoim życiu aż dwa!

4. Co jest Twoją największą inspiracją przy tworzeniu prac? 

Inspiracją jest papier, przedmioty codziennego użytku, prace innych scraperek. Trudno mi powiedzieć co mnie w największym stopniu  inspiruje. 

5. Co chciałabyś przekazać naszym czytelnikom? 

 Kochani twórzcie i nie przejmujcie się brakiem przydasi, bo można i bez nich tworzyć. Niech Was to nie ogranicza w scrapowaniu, najważniejsze, żebyście tworzyli z tego co macie ;) Na pewno dacie radę!

Pozdrawiam serdecznie- Aneta

* * *

Tamta na dziś, to 
WYZWANIE PASTELOVE 
i wytyczne jakie przygotowała Aneta:

W związku ze zbliżającym się świętem zakochanych zapraszam Was do udziału w pastelovym wyzwaniu miłosnym. 

Należy wykonać dowolną pracę w temacie „miłosnym”, w delikatnych pastelowych odcieniach różu i czerwieni z dodatkiem szarego papieru pakowego lub craftowego.

W pracy należy wykorzystać:
- motyw serca lub serc
- szary sznurek
- ćwiek lub guzik
- koronkę 
szary papier pakowy lub craftowy / tektura falista
- kolorystyka: odcienie różu, czerwieni, beż i biały 



* * *

Mam nadzieję, że temat i wytyczne zainspirują Was do stworzenia wielu pięknych prac.
Spośród wszystkich zgłoszeń Aneta wybierze jedną pracę, której autorka lub autor otrzyma bon w wysokości 20 zł do zrealizowania w sklepie naszego dzisiejszego sponsora Studio75.


I jeszcze szczypta inspiracji od Anety i naszego DT:

Aneta


Vairatka


Teo



Klaudia


Anniko


i ja- Novinka


Skusicie się na nasze Diabelskie Wyzwanie? Zapraszam serdecznie :)

Na Wasze nowe, wcześniej nie publikowane prace czekamy do 12 lutego.

A na koniec przypominam o zasadach  naszych wyzwań.
Instrukcję wstawiania prac znajdziecie TUTAJ


2 komentarze: