środa, 22 stycznia 2014

Diabelskie Wyzwanie - Sklep-Ewa.pl

Witajcie kochani!
Lepiej zróbcie sobie kawkę, bo przed Wami dłuuuugi post!

Na początku małe ogłoszenie - zmienił się nasz skład :) Niestety musiały pożegnać się z nami Klaudia i Vairatka, ale mamy cichą nadzieję, że nie na zawsze ;)
Ale oczywiście mamy też nowe twarze - Ania Baldwin, MonikaTL i po przerwie wraca do nas Tulipanka!

Tak w tym momencie prezentuje się nasza Diabelska Ekipa:

Cudne jesteśmy, prawda? ;)

*    *    *

A teraz czas na nasze pierwsze Diabelskie Wyzwanie 2014 roku!

Naszym sponsorem jest tym razem Sklep-Ewa.pl, a rozmawiamy z jego właścicielką Ewą, oraz z Wikuchą, jedną z projektantek.



PYTANIA DO EWY

Powiedz nam coś o sobie, kim prywatnie jest Ewa?

Przede wszystkim jestem żoną Andrzeja, mamą Olgi, Kacpra i Ingi. Przyjacielem dla kilku osób, nadwornym ocieraczem łez dla jeszcze innych. Na co dzień "kobietą pracującą", jako pedagog i prowadząc firmę.

Jak to się stało, że powstał sklep-ewa.pl ?

Z potrzeby... nie, nie pracy, ale narzędzi, a konkretnie dziurkaczy wycinających litery. Miałam zamówienie na dużą ilość zaproszeń ślubnych, na których miały pojawić się inicjały Państwa młodych - Łukasza i Justyny. Po kilku próbach wycinania ich metodami mocno skomplikowanymi, stwierdziłam, ze to przecież musi być znacznie prostsze I było; znalazłam świetny zestaw, walizeczkę z dziurkaczami literkami. Znaleźć znalazłam, ale okazało się, ze są tylko u producenta, który sprzedaje chętnie, ale w ilościach hurtowych i po podpisaniu umowy z firmą na współpracę. I tutaj wkroczył mój Mąż, który wymyślił, że czemu nie, skoro mnie to jest potrzebne, to może i jeszcze ktoś będzie chętny. I tak się zaczęła nasza przygoda w świecie dla kreatywnych:)

Czy twoim hobby też jest rękodzieło? Jeśli tak to w jakiej formie?

Tak, nie wyobrażam sobie siebie nic nie robiącej. Od zawsze lubiłam prace plastyczne, zresztą z wykształcenia jestem również plastykiem, więc zawsze coś muszę "dłubać". Przede wszystkim scrapbooking - uwielbiam robić albumy i notesy i zeszyty. Moje dzieciaki co roku mają niepowtarzalne zeszyty do szkoły, oczywiście ozdobione ręką mamy. A od jakiegoś czasu mocno wzięło mnie na decoupage. Oj wzięło, wzięło, że aż zaczęłam poszukiwać produktów do decoupage'u, które może w tym roku pojawia się na naszych półkach. Ale po drodze spróbowałam jeszcze filcowania na sucho (zrobiłam sobie kolczyki i broszkę, w których da się chodzić;). I tak jest jeszcze cała masa technik, które chciałabym spróbować. Tylko czasu, jakoś tak mało zawsze na wszystko.

Jak wyobrażasz sobie przyszłość sklepu? W jakim kierunku będzie się rozwijał?

Ze sklepem wiążę dość mocne plany, nieskromnie mówiąc nastawiam się na sukces Z natury jestem optymistką, wiec to pewnie dlatego. A co do rozwoju, na pewno będzie postępował w kierunku nowej siedziby, bo jest to już więcej niż konieczność. A reszta, niech będzie niespodzianką...

Co chciałabyś przekazać czytelnikom Diabelskiego Młyna?

Kochani, powiem za Walterem Bagehot: "Największa przyjemność w życiu, to robić coś, czego według innych robić nie potrafisz"

PYTANIA DO WIKUCHY:

Czym zajmujesz się i za co odpowiadasz w sklepie-ewa.pl?

Zajmuję się wszystkimi sprawami związanymi z zarządzaniem bloga, prowadzę Fanpage ewa.pl, koordynuję pracę DT i sama jestem też projektantką. Ogólnie robię to co kocham i sprawia mi to dużą satysfakcję. 

Od kiedy scrapujesz ? Ile czasu poświęcasz na hobby?

Scrapuję od maja 2011 roku. Poświęcam na to tyle czasu ile tylko mogę i praktycznie tylko w nocy. Wtedy nikt mi nie przeszkadza i w pełni mogę się skupić nad tym co robię. Ogólnie czas mam, doskwiera mi jedynie brak własnego kąta do scrapowania. 

Czy jest inne hobby które posiadasz?

Tak. Z Zawodu i z zamiłowania jestem cukiernikiem. Uwielbiam piec! Zwłaszcza babeczki i torty. 

Jaki jest Twój ulubiony styl, kolor, forma?

Uwielbiam przeszycia, darcia, przetarcia, chlapania, warstwy, kwiatki ręcznie przeze mnie wykonane. Niestety ciężko jest mi się odnaleźć w technice Clean & simply. Kolory lubię praktycznie wszystkie. Co do formy to najbardziej lubię robić kartki, LO i blejtramy. Ostatnio wzięło mnie też na tagi. Kusi mnie też Art Journaling. 

Co jest Twoją największą inspiracją przy tworzeniu prac?

Hmm właściwie to nie wiem. Ogólnie uzależniona jestem od mapek, zwłaszcza LO-sowych. Bardzo często inspirują mnie też same przydasie które posiadam. Wystarczy że spojrzę na jakiś papier czy tekturkę i już wiem co z tego będzie. 

Czy brakuje ci czasem weny? Jeśli tak to jak sobie z tym radzisz?

Wena zawsze jakaś jest, czasem aż w mega nadmiarze. Gorzej kiedy jestem chora i z tego powodu nie scrapuję. Ciężko jest mi potem wrócić do tworzenia. Czasem wręcz aż muszę się zmuszać ale jak już zacznę to potem jest z górki. 

Co być poradziła osobom zaczynającym przygodę ze scrapbookingiem?

Aby nie bali się wyzwań i brali w nich udział tak często jak to jest tylko możliwe. Nawet nie dla wygranej ale dla samego sprawdzenia siebie. Takie zabawy sprawiają że poznajemy swoje możliwości, stajemy się coraz lepsi. 

Co chciałabyś przekazać naszym czytelnikom?

Róbcie to co kochacie i nigdy nie rezygnujcie ze swoich pasji.

*    *    *

A jakie wyzwanie przygotowała nam Wikucha?


Oczywiście sklep-ewa.pl nagrodzi zwycięzcę wyzwania, a jest o co powalczyć!



A teraz jeszcze nasze inspiracje:

Wikucha



Justt



Tulipanka



Ania Baldwin



MonikaTL



Vairatka



Teo



Anniko


Noami


 Macie dwa tygodnie - do 4 lutego - na stworzenie swoich prac.
Powodzenia!

3 komentarze:

  1. Przecudne inspiracje od zespołu DM :) Bardzo dziękujemy za gościnę :) Przeogromnie się cieszę że sklep-ewa.pl pojawił się w DM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca Moniki jest absolutnie fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osowiałam z wrażenia:):):) Super prace:) Moniki jest cudoooowna:D Fajnie jest oglądać interpretacje mojej grafiki:D

    OdpowiedzUsuń