środa, 16 lipca 2014

Diabelskie wyzwanie z Craft Bar

Witajcie!

Dziś pora na kolejne Diabelskie Wyzwanie.


Dzisiaj naszym gościem jest Beata, założycielka i właścicielka sklepu CraftBar.


Najpierw - jak zawsze - zapraszam na rozmowę z Beatą. 

1. Opowiedz nam coś o sobie - kim jest prywatnie Beata?

Prywatnie jestem mamą trzymiesięcznego malucha, który zaskakuje mnie każdego dnia. W wolnych chwilach lubię tworzyć jakąś kartkę przy herbacie lub odpocząć z dobrą książką w ręku. Czasami, choć już niestety coraz rzadziej relaksuję się robiąc kwiaty. Jestem osobą dość towarzyską, aczkolwiek nie za bardzo lubiącą mówić o sobie. :) Można o mnie powiedzieć, że jestem niespokojnym duchem lubiącym dążyć do wyznaczonego sobie celu.

2. Jakie formy rękodzieła Cię interesują, czym się insprujesz? 

Jako, że jestem artystyczną duszą lubię wiele form rękodzieła. Począwszy od rysowania poprzez szydełkowanie, czy decouage, a na scrapowaniu skończywszy. W swoim życiorysie też mogę zamieścić tworzenie biżuterii oraz haftowanie, a także kilkanaście incydentów związanych z robieniem na drutach. Zdecydowanie scrapowanie i szydełkowanie są dziedzinami rękodzieła najbliższymi memu sercu. Inspiracją jest dla mnie życie oraz obserwowanie najbliższych i otaczającego mnie świata. Ponadto mam kilka miejsc w sieci, gdzie chętnie sięgam po łyk inspiracji, kiedy codzienność nie wystarcza, a wena zrobiła sobie urlop :). 

3. Skąd pomysł na otwarcie sklepu z materiałami do scrapbookingu?

Tak po prawdzie pomysł na otwarcie sklepu przyszedł sam. W związku z tym, iż w moim mieście nie ma sklepu z takim asortymentem, postanowiłam stworzyć takowy, dając szansę osobom z okolicy na robienie zakupów bez marnowania pieniędzy na przesyłki. Mam również dzięki temu kontakt z wieloma fajnymi osobami, które napędzają mnie do działania. 

4. Jak widzisz przyszłość swojej firmy?

To jest trudne pytanie, gdyż nie da się przewidzieć co szykuje dla nas los. Nie zawsze nasze plany idą w parze z tym co nam pisane, zatem los pokaże jakie będą dzieje CraftBaru. :) 

5. Co chciałabyś przekazać czytelnikom Diabelskiego Młyna?

Ponieważ żyje się tylko raz, warto żyć tak by nie żałować żadnego dnia.


A teraz pora na wyzwanie naszego Gościa. Co przygotowała dla Was Beata?
Temat wyzwania to Kwiatki & Motyle. Forma pracy jest dowolna, warunek? Własnoręcznie przygotowany kwiat/y oraz  uzycie w pracy przynajmniej jednego motyla :)

Prawda że proste?

Nagrodą przygotowaną przez Craft Bar jest rabat 15 % oraz niespodzianka przygotowana przez Beatę.



Troszkę inspiracji naszego gościa i DT Diabelskiego Młyna


Szydełkiem w oko


Teo


mru


Monikatl



Na Wasze prace czekamy do 29 lipca.
I jeszcze - zasady naszych wyzwań oraz instrukcja zgłaszania prac.

Pozrawiamy!

4 komentarze:

  1. Piękne prace, mnóstwo inspiracji- to powód, by podjąć wyzwanie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduję posłusznie że ...usiadł motyl na mojej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, jest po 21-ej a żabka uciekła
    http://tajanna-art.blogspot.com/2014/07/na-pasiastym-tle.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń