niedziela, 6 lipca 2014

Wyniki dyktanda kartkowego Ani

Witajcie w niedzielny poranek!
Pora na wyniki naszego diabelskiego dyktanda :) Z wytycznymi poradziłyście sobie znakomicie! Otrzymaliśmy piękne prace! Zapraszam do oglądania i podziwiania.

Najpierw prace Naszego DT

Szydełkiem w oko 


Mru


MonikaTL


Teo


I pora na prace uczestniczek, które cudownie sobie poradziły z dyktandem i jego wytycznymi.

Renata Sobańska

 



Aneta (Pasje Tworzenia)




Agnessja


OleskaM



Asia Skrzypiec

Wybór był bardzo trudny.
Wyróżnienie otrzymuje
.
.
.
 Achawg  z cudowna karteczka

Dla ciebie banerek


Gratuluje i bardzo dziękuję uczesticzkom i DT za udział w zabawie

Cudownej niedzieli
Ania & DT Diabelskiego Młyna

7 komentarzy:

  1. wszystkie prace wspaniałe gratuluję wyróżnionej

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za super zabawę! Już czekam na kolejne dyktando :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG dziekuje za wyroznienie...to bylo fantastyczne nie wiedziec jak dziewczyny interpretowaly zadanie .Bylo to super super doswiadczeniem. Wlasnie sprawdzilam ze w zgloszeniu podalam nicka ale nie podalam adresu bloga. Ale to naprawde ja....Jeszcze raz dzieki i gratulacje dla dziewczyn bo konkurencja na wysokim poziome

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zgłaszałam swoją kartkę. Dostała e-mail potwierdzający przyjęcie. Dlaczego nie została pokazana ?
    Jeśli nie spełniała wymagań chciałabym się dowiedzieć. Pisałam e-maila, ale nie dostaję odpowiedzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszamy! Ania sprawdzi i doda na pewno Twoją kartkę.

      Usuń
    2. Sprawdziłam, poprawiłam. Bardzo Cię przerpaszam.
      Nie otrzymałam innego maila niż informcję ze zgłoszeniem. Dziś wysłałam do Ciebie wiadomośc. <3

      Usuń