środa, 2 lipca 2014

Wyzwanie tematyczne - BŁYSKOTKI

Dzień dobry!

Macie ochotę porobić coś kreatywnego? To dobrze się składa, bo dziś wyzwanie tematyczne!

Wyciągajcie wszystkie brokaty, cekiny, perełki, ozdoby do paznokci i błyszczące papiery bo dzisiaj czas na

BŁYSKOTKI


Zobaczcie prace naszego DT:

Ania Baldwin


Szydełkiem w Oko


Anniko


MonikaTL


Mru

Justt

Żyrafka

Już jesteśmy ciekawe Waszych prac! Macie czas do 15 lipca do 23:55. 
Dla przypomnienia zasady naszych wyzwań oraz instrukcja zgłaszania prac.
Bawcie się dobrze!

Anniko & reszta DT

3 komentarze:

  1. Kocham błyskotki :) Mam nadzieje, że uda mi się coś stworzyć. Piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, bo właśnie wczoraj skończyłam moją pracę, która jak ulał pasuje pod Wasze wyzwanie, dlatego też z miłą chęcią zgłaszam ją tutaj. Na blogu jest oczywiście odnośnik do tego błyskotliwego wyzwania. Posta z pracą utworzyłam przed chwilką właśnie, tak więc praca nie była wcześniej nigdzie publikowana i jest całkowicie nowa, jeszcze błyszczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń