niedziela, 28 czerwca 2015

Wyniki tematycznego wyzwania "Hobby"

Witajcie!

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników mojego wyzwania. Ale najpierw chciałam Wam bardzo, bardzo podziękować za wzięcie udziału :) Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać od innej strony. Czytanie każdego posta sprawiło mi wielką radochę :) 

Nasze DT miało spory problem z wybraniem zwycięzcy, bo każde hobby jest wyjątkowe, ale trzeba było podjąć decyzję.

Naszą dzisiejszą zwyciężczynią jest:

i jej niesamowite prace wykonane za pomocą techniki pointylizmu (na jej blogu znajdziecie ich więcej)

http://agnieszka-mrzyglod.blogspot.com/2015/06/hobby-pointylizm.html

Serdecznie gratuluję!

Banerek dla Ciebie:


Udanej niedzieli!
mru & DT

2 komentarze:

  1. Ojej! Bardzo mi miło i dziękuję za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, ciekawa (dla mnie nowość:) i chyba bardzo pracochłonna technika:)

    OdpowiedzUsuń